Elisah – Gemeente Rhenen

Afgelopen donderdag hebben met een groep PV-leden een ontzettend leuke en leerzame sushiworkshop gevolgd bij Rie en haar assistent! Wat een enthousiasme en kennis brengt deze vrouw mee! Ze maakt gebruik van de beste spullen en heeft ons de kneepjes van het vak geleerd.
De workshop is goed te volgen en écht een aanrader om met een groep te volgen. Na een goede uitleg ga je van start. Werkelijk iedereen heeft zelf mooie en smaakvolle sushi weten te maken!
Ben je op zoek naar een leuke, humoristische sushi-chef met échte kennis? Aarzel dan niet en ga 100% zeker voor Rie! Ze is echt een topper en een leuke, leerzame avond is gegarandeerd. Nogmaals bedankt Rie!